Vali, Sedaş’ı ağırladı!
SEDAŞ Yönetim Kurulu ve İcra Başkanı Bekir Sami Güven, Kocaeli Valisi Hüseyin Aksoy’a SEDAŞ’ın projeleri ve yatırım çalışmaları hakkında ayrıntılı bilgiler verdi.

GÜVEN BİLGİLENDİRDİ
Güven, Vali Aksoy’a elektrik enerjisi piyasasındaki son gelişmeler, dağıtım faaliyetleri ile perakende satış faaliyetlerinin 2013 yılı başında ayrıştırılması ile birlikte, perakende satış piyasasında gelişen rekabetçi sistemin kurulduğu hakkında da ayrıntılı bilgiler verdi.
Güven, SEDAŞ'ın bölgesinde tek dağıtım şirketi olduğunu belirterek, SEDAŞ'ın Sakarya, Kocaeli, Sakarya, Bolu ve Düzce’de toplam 20 bin kilometrekarelik yüzölçüm içinde, 45 ilçe, 49 belediye ve 766 köy, 1344 mahalle de yaklaşık 3,5 milyon nüfusa ve 1,6 milyon tüketiciye elektrik dağıtım hizmeti verdiğini vurguladı. Güven, "Akkök Holding ve CEZ Grup'un oluşturduğu, AKCEZ tarafından 11 Şubat 2009 tarihinde devir alındıktan sonra markalaşma sürecimize hız verdik. SEDAŞ, elektrik dağıtım faaliyetleri kapsamında; bölgesindeki abonelere kaliteli ve kesintisiz elektrik dağıtım hizmeti vermeyi hedefleyerek, SCADA, OSOS, WFM, GIS, MIY ve SAP ISU SRM gibi vizyon projelerimizi gerçekleştirdik. Bu yıl AR-GE Ödülü aldık. Sosyal sorumluluk projelerimizi sürdürüyoruz. Oluşan arızalara hızla müdahale etmek, verimli çalışma ilkesi ile yüksek performans göstermek ve 7/24 kesintisiz ve güvenilir hizmet vermek üzere bölgemizde toplam 1700 çalışan ile elektrik dağıtım şebekesinde gerekli operasyonları ve yatırımlarımızı yıl sonu hedeflerimize ulaşarak gerçekleştiriyor, bölgemizdeki 4 ilde 9,4 milyar kWh elektrik dağıtımı yapıyoruz” dedi.
8-15 OCAK SİSTEM ÇALIŞMASI
Güven, SEDAŞ’ın devreye aldığı, SAP CRM IS-U projesi kapsamında 8-15 Ocak 2018 tarihleri arasında sistem çalışması yapılacağını bildirdi. Güven, “8 -15 Ocak 2018 tarihleri arasında geçici olarak, yeni abonelik, kaçak tespit tutanağına bağlanmış olan faturaların taksitlendirme ve tahsilatı, kaçak faturasının PTT noktalarına ödenmesi, sayaç okuma ve sökme-takma işlemleri dışındaki talep, ihbar ve şikâyetler için Çağrı Merkezi, Müşteri Hizmetleri Merkezleri ve Web Sitesinden hizmetlerimiz sürdürülmeye devam edecektir.” dedi.
İlgili Galeriler