Anasayfa > Spor  >  “Transferde acelemiz yok”

“Transferde acelemiz yok”


Öztürk transfer çalışmaları hakkında açıklamalarda bulundu.


Darıca G.B kulüp başkanı Mustafa Öztürk, transfer döneminde acele edip kulüplerin çokça düştükleri yanlışlara düşmek istemediklerini söyledi. Bayram öncesi daha önce tisbit ettikleri 3 oyuncuyla anlaştıklarını ve 2 ya da 3 oyuncu daha alıp transferi kapatacaklarını belirten Öztürk, “ Transfer döneminin henüz başı. Fiyatlar da çok yukarılarda. Biz acele etmek istemiyoruz. İnce eleyip sık dokuyacağız. Geçtiğimiz sezon kurduğumuz kadrodan 6-7 oyuncu ile yollarımızı ayırdık. Kadromuzu büyük ölçüde koruduk. BU sezon hedefimizden sapmış değiliz. Çalışmalarımız şampiyon kadroyu oluşturma yolundadır. “ dedi.
 


Sıradaki Habere Kaydır