DARICA BELEDİYESİ’NDE DİMER DÖNEMİ

Darıca Belediyesi, vatandaşlar ile belediye arasındaki bağı güçlendirmek, talep, öneri ve şikayetleri daha hızlı çözüme kavuşturmak amacıyla Darıca Belediyesi İletişim Merkezi’ni (DİMER) hizmete açtı. Bilgi İşlem Müdürlüğü bünyesinde faaliyetlerine başlayan merkez, belediye hizmetlerinde şeffaflık, erişilebilirlik ve hız sağlamayı hedefliyor.
Darıca Belediye Başkanı Muzaffer Bıyık, yeni kurulan merkezi yerinde inceleyerek çalışmalar hakkında yetkililerden bilgi aldı. İnceleme sırasında çağrı merkezine gelen vatandaş telefonlarını da bizzat yanıtlayan Başkan Bıyık, gelen talepleri dinleyerek sisteme kaydetti.
DAHA HIZLI SONUÇLANACAK
DİMER projesiyle birlikte, vatandaşların belediyeye ulaştırdığı tüm başvurular tek bir merkezde toplanarak ilgili birimlere anlık olarak aktarılacak. Süreçlerin dijital ortamda sıkı bir şekilde takip edileceğini belirten Darıca Belediye Başkanı Muzaffer Bıyık, bu sayede şikayet ve taleplerin çözüm süresinin ciddi oranda kısalacağını ifade etti. Hizmet odağında tamamen vatandaş memnuniyetinin yer aldığını vurgulayan Bıyık, modern belediyeciliğin halkın sesine kulak vermekten geçtiğini söyledi.
“VATANDAŞIMIZIN SESİ BİZİM YOL HARİTAMIZDIR”
Merkezin işleyişi ve vizyonu hakkında açıklamalarda bulunan Başkan Muzaffer Bıyık, DİMER’in sıradan bir çağrı merkezi olmadığının altını çizdi. Bıyık, açıklamasında şu ifadelere yer verdi:
“Hemşehrilerimizin talep, öneri ve şikâyetlerini en hızlı şekilde ilgili birimlerimize ulaştıracak, süreçleri anlık olarak takip ederek çözüm odaklı hizmet anlayışımızı daha da güçlendireceğiz. Vatandaşımızın sesi bizim yol haritamızdır. İnsana dokunan belediyecilik, vatandaşın taleplerine kulak vermek ve çözüm üretmekle başlar.”
HİZMETLERDE DİJİTAL VE ŞEFFAF DÖNEM
Darıca Belediyesi İletişim Merkezi (DİMER), vatandaşlardan gelen başvuruların kayıt altına alınması, doğru birimlere yönlendirilmesi ve koordineli bir şekilde sonuçlandırılmasını sağlayacak. Kurulan bu güçlü iletişim altyapısı sayesinde Darıca halkı, belediye hizmetlerine daha kolay erişebilirken, taleplerinin durumunu da şeffaf bir şekilde takip edebilecek. Başkan Bıyık, DİMER’in Darıca’da vatandaş odaklı yerel yönetim anlayışını pekiştiren stratejik bir adım olduğunu belirterek, gelen her talebin titizlikle takipçisi olacaklarını sözlerine ekledi.
Belediye Bülteni