Anasayfa > Genel  >  Kocaeli TEM Otoyolu Muallimköy Kavşağı Kol-4 Kapanıyor: Trafik Düzenlemesi

Kocaeli TEM Otoyolu Muallimköy Kavşağı Kol-4 Kapanıyor: Trafik Düzenlemesi



GEBZE’DE ÖNEMLİ OTOYOL BAĞLANTISI TRAFİĞE KAPANIYOR: SÜRÜCÜLERE DUYURU

Kocaeli Valiliği tarafından yapılan son dakika duyurusuna göre, Gebze – Orhangazi – İzmir Otoyolu’nun İstanbul istikametinde bulunan Muallimköy Kavşağı Kol-4 bağlantısı, devam eden üstyapı iyileştirme ve büyük onarım çalışmaları nedeniyle belirli bir süre trafiğe kapatılacak. Bu düzenleme, sürücülerin güvenliği ve çalışmaların sağlıklı ilerlemesi için alındı.

DEVAM EDEN KARAYOLU ÇALIŞMALARI

Karayolları 1. Bölge Müdürlüğü’nün sorumluluğundaki Gebze Kavşağı – İzmit Kavşağı arasındaki TEM Otoyolu ve Bağlantı Yollarında Üstyapı İyileştirmesi ve Büyük Onarım İnşaatı çalışmaları aralıksız devam ediyor. Bu kapsamda, özellikle Muallimköy Kavşağı ile Doğu Hereke Kavşağı arasındaki üstyapı iyileştirme ve yenileme çalışmaları yoğunlaştırılmış durumda.

MUALLİMKÖY KAVŞAĞI KOL-4 TRAFİĞE KAPATILIYOR

Kocaeli Valiliği’nden edinilen bilgiye göre, Osmangazi Köprüsü istikametinden gelerek TEM Otoyolu Ankara istikametine bağlanan Muallimköy Kavşağı Kol-4 (Dilovası – Ankara ayrım kolu) bağlantısı, çalışmalar nedeniyle araç trafiğine kapatılacak. Kapanma tarihi 22 Haziran 2026 olarak belirlenirken, trafiğe kapalı kalma süresinin 31 Temmuz 2026 tarihine kadar devam edeceği duyuruldu.

SÜRÜCÜLERE UYARILAR VE ALINAN ÖNLEMLER

Çalışmalar süresince trafik akışının güvenli bir şekilde sağlanabilmesi için gerekli tüm emniyet tedbirlerinin alınacağı ve onaylı trafik projesine uygun olarak trafik işaretlemelerinin yapılacağı belirtildi. Sürücülerin, trafik güvenliği açısından yol üzerindeki trafik işaret ve işaretçilerine titizlikle uymaları, olası aksaklıkların önüne geçilmesi adına büyük önem taşıyor.


Sıradaki Habere Kaydır