2 yılda 5 milyon kişinin hayatına dokundu

Markalarıyla birlikte içinde bulunduğu topluma katkı sunmak için çalışan P&G Türkiye, sadece ürünleriyle değil, katkı programlarıyla da 33 yıldır Türkiye’de tüketicilerin hayatlarına dokunuyor ve onların yaşamlarını iyileştiriyor.

2 yılda 5 milyon kişinin hayatına dokundu
30 Temmuz 2020 Perşembe 13:41

P&G, bulunduğu topluma katkı sağlamak içinse sektörün uzmanları, resmi kurumlar, sivil toplum örgütleri ve akademik topluluklar ile ortaklıklar kuruyor, değişimin getirdiği çevresel sorunları da en aza indirmeyi, doğayı korumayı, geri dönüşümü ve tasarrufu en verimli kullanmayı amaçlıyor.Ülke için değer yaratacak ve topluma katkı sağlayacak projeler üretme hedefiyle çalışmalarına devam eden P&G, bu kapsamda dünya genelinde olduğu gibi Türkiye’de de projelerini yönetişim, topluma katkı, çeşitlilik ve kapsayıcılık, cinsiyet eşitliği ve çevresel sürdürülebilirlik ana başlıkları altında topladıklarını vurguluyor. Aynı zamanda hayata geçirdikleri projelerin sadece bugünü değil, geleceği de iyileştirecek etkiye sahip olmasını önem veren P&G, bu nedenle projelerini seçerken özellikle uzun süre devam edecek, topluma etkisi de uzun soluklu olacak konulardan seçiyor. Böylece mümkün olduğu kadar çok insana ulaşmayan P&G, projeleriyle Türkiye’de son 2 yılda 5 milyon kişinin hayatına dokundu.

Çocukların ve gençlerin özgüven gelişiminde önemli bir rol oynuyor

Sosyal sorumluluk alanında özellikle eğitim, sağlık ve spor odaklı projeleriyle çocukların ve gençlerin özgüven gelişimine destek olma konusunda önemli bir rol oynayan P&G, toplumu ilgilendiren olaylarda insanlar kadar artık şirketlerin de sorumluluk alması gerektiğini savunuyor ve projelerinin özellikle sadece o günü değil, geleceği de iyileştirebilecek bir etkide olmasına özen gösteriyor. Bu kapsamda çalışmalarına devam eden P&G, COVID-19 pandemisi süresince hem üretimine neredeyse aralıksız devam etti hem de topluma katkı projelerini sürdürdü. Süreç boyunca tüketicilerin taleplerini de dinlemeye devam eden P&G, tüketici davranışlarında 5 büyük değişim yaşandığını belirterek özellikle “markalardan topluma katkı projelerini çoğaltma yönünde artan beklenti” ve “umut ve gülmeye olan ihtiyaç” başlıklarına özellikle değiniyor. P&G yaptığı açıklamayla göre sağlık ve hijyenin insanı mutlu ettiğini, topluma katkı projelerinin de insanların yaşamlarına değer kattığını belirtiyor. Tüketicilerden aldığı geri bildirimlerde de “umut” kavramının insanların yaşamlarına olan pozitif etkisini gören P&G, buradan hareketle “Aynı Çatı Altında Umutla Yarına” adlı yeni bir sosyal fayda çalışması başlattı.

“Aynı Çatı Altında, Umutla Yarına” projesiyle 40 bin aileyle buluştu

İyilikle güçlenebilecek bir geleceğe doğru herkesin olduğu kadar şirketlerin de sorumlulukları var diyerek yola çıkan P&G, pandemi nedeniyle zor zamanlardan geçtiğimiz günlerde “Aynı Çatı Altında, Umutla Yarına” projesiyle salgın boyunca ön saflarda mücadele eden gizli kahramanları desteklemek amacıyla gelir kaybı yaşayan 40 bin aileye Türk Kızılayı iş birliğiyle temel hijyen, sağlık ve kişisel bakım ürünlerinden oluşan toplam 3 milyon lira değerinde “Umut 2020 Hijyen Paketleri” bağışı gerçekleştirdi. P&G, bu projeyle birlikte COVID-19 pandemisinin ülkemizde başlangıcından bu yana yapılan yardımlarıyla ülke genelinde toplamda 7,5 milyon liralık maddi ve ürün desteği sağladı.

P&G Gebze fabrikası çalışanlarından örnek davranış

Kurum olarak markalarıyla ve topluma katkı projeleriyle vatandaşlara katkı sunan P&G, geçtiğimiz haftalarda Gebze fabrikasında görev alan çalışanlarının bölge halkına destek olmak amacıyla gönüllü olarak mesai yaparak komşularına iletilmesi amacıyla Türk Kızılayı’na ürün bağışı gerçekleştirmesiyle gündeme geldi. Buna göre toplamda 66 ton Ariel çamaşır deterjanı ve 126 bin litre Fairy gönüllü olarak üretilirken bu ürünler; bölgede yaşayan ihtiyaç sahiplerine ve pandemi nedeniyle gündelik ihtiyaçlarını karşılamakta zorlanan yaşlılara Vefa Sosyal Destek Grupları aracılığıyla iletildi ve aynı zamanda başka bir bölgede de sağlık çalışanlarının kıyafetlerini yıkayan çamaşırhaneye bağışlandı. P&G’nin çalışanları tarafından gerçekleştirilen bu davranış, fabrikanın bulunduğu Gebze bölgesinde halk tarafından olumlu karşılık aldı.Dünya çapında kendini iyiliğin ve büyümenin itici gücü olacak şekilde konumlandıran P&G, sahip olduğu küresel erişim ağı, hizmet verdiği 5 milyar tüketiciyi anlama yetkinliği ve inovasyon kapasitesiyle dünyada olumlu yönde bir değişim yaratma konusunda önemli bir rol oynuyor.


İlgili Galeriler
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.