Sayfa Seç

CEO’lar pandemiyi konuştu!

CEO’lar pandemiyi konuştu!
reklâm

Yazar hakkında

 CMO Society üyeleri, geçtiğimiz günlerde  Pelin Özkan moderatörlüğündeki Zoom toplantısında, Türkiye’de faaliyet gösteren önemli firmaların üst düzey yöneticileri coronavirus pandemisinin yarattığı fırsat ve tehditleri değerlendirdiler.

GEBZE’DEN FİRMALARIN CEO’LARI DA KATILDI

Düzenli olarak gerçekleşen toplantıların üçüncüsü, önceki akşam saatlerinde online olarak gerçekleşti. Seminere,  Şölen CEO’su Elif Çoban, Ajinomoto CEO’su Sinan Altun , Gebze’de üretim yapan firmalardan Mondelēz International Türkiye Genel Müdürü İhsan Karagöz, Bayer İngiltere & İrlanda Bölgesi Genel Müdürü Oya Canbaş ve  P&G Türkiye Kafkasya ve Orta Asya Yönetim Kurulu Başkanı Tankut Turnaoğlu konuşmacı olarak katıldılar.

TEDARİK KONULARI MASAYA YATIRILDI

Seminerde konuşmacılar, olağanüstü dönemde, tüketici davranışları birçok sektörde kısa vadede büyük değişimler, salgının ülkelerdeki seyrine bağlı olarak ortaya çıkan veriler, pazarlamacılar açısından ortaya çıkan yeni iş ortamı, krizi fırsat bilip, daha uzun vadede nelerin doğru yapılabileceği konularında görüşlerini aktardılar. Pandemi ile mücadele esnasında tüm sektörlerde dönem itibarıyla en büyük önceliklerinin, ürünlerin eksiksiz ve hızlı bir biçimde tüketiciyle buluşmasını sağlamak olduğunun altının çizildiği seminerde, yeterli tedariğin yapılamadığı ürünlerde merdiven altı üretimlerin ortaya çıkması halk sağlığı açısından tehdit oluşturabileceği belirtildi.

SOSYAL MEDYA ve DİJİTAL PAZARLAMA KONUŞULDU

Marka bilinilirliğine sosyal medyanın etkisinin de gündeme geldiği panelde, kimi zaman yıllarca iletişim yapılarak elde edilemeyen satış oranları, Luppo örneğinde olduğu gibi, aniden trend topic olan bir sosyal medya paylaşımıyla geniş kitlelerce keşfedilmesine yol açabildiği tartışıldı. Marka bilinirliğini artırmada sosyal medyanın gücünün ve  markaların fırsata dönüştürülmesinde etkisi de katılımcılara aktarıldı. Evden çalışma, dijital araçlarla müşteriler ve paydaşlarla iletişim kurma, yerli üretim, bu dönemde en çok talep gören ürünler ve pazarlaması seminere konu olan başlıklar olarak dikkat çekti.

Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Son Videolar

Yükleniyor...

Son Yorumlar