Sayfa Seç

Çukurova Isı’dan ’Çukurova Smart’ mobil desteği

Çukurova Isı’dan ’Çukurova Smart’ mobil desteği
reklâm

Yazar hakkında

Radyant ısıtma sektörünün öncü markası, Gebze Plastikçiler Organize Sanayi Bölgesi’nde (GEPOSB) üretimlerini sürdüren  Çukurova Isı, yetkili servislerine mobil destek sağlamak amacıyla geliştirip, devreye aldığı “Çukurova Smart” yazılımı ile servislerinin sorun çözme hızını artırarak, eşsiz bir müşteri deneyimi yaşatmayı hedefliyor.Ülke genelinde ki yaygın servis ağı ile kusursuz müşteri memnuniyeti sunmayı hedefleyen Çukurova Isı, müşteri memnuniyetini en üst seviyeye taşıyacak olan “Çukurova Smart” yazılımı ile aynı zamanda servis ve bayi memnuniyetini de artırmayı hedefliyor. 
MOBİL UYGULAMA ÖZELLİĞİ BULUNUYOR
Modern bilişim teknolojilerinin gereksinimlerini karşılamak üzere dizayn edilen ve kullanıcı dostu bir ara yüze sahip olan “Çukurova Smart” programına, servis.cukurovaisi.com adresi üzerinden; masaüstü bilgisayar veya laptoplardan erişim sağlanabileceği gibi mobil uygulaması ile internetin olduğu herhangi bir yerden tablet ve akıllı telefon gibi mobil cihazlardan da sisteme giriş yapmak mümkün. 
5 ADIMDA ARIZA FORMU DOLDURULABİLİYOR 
Yetkili servisler için interaktif bir rehber niteliğinde olan program üzerinden; müşteri bilgileri ve müşteriye ait servis geçmişine, garanti sürelerine, ürün ve yedek parça bilgilerine kolayca erişim sağlanabiliyor.Ayrıca 5 adımda arıza formu doldurulabiliyor ve garanti takibi yapılabiliyor. Çukurova Smart, mobil desteğin yanı sıra tüm ürün gruplarına ilişkin parça ve işçilik fiyatlarının,   teknik bilgilerin, broşürlerin, videoların ve ürün eğitimlerinin de dahil olduğu ‘bilgi kütüphanesi’ni de bünyesinde barındırıyor. Sistem üzerinden; bayi içi mesajlaşma, anket ve raporlama da yapılabiliyor. 
SERVİSLERİMİZİN SORUN ÇÖZME HIZINI ARTTIRIYORUZ
“Müşteri memnuniyeti tüm süreçlerimizin merkezinde yer alıyor” diyen Çukurova Isı Pazarlama Müdürü Osman Ünlü, satış sonrası hizmetleri ile sağlakları yüksek müşteri memnuniyeti, başarılarının altında yatan önemli faktörler arasında yer aldığını belirterek, “Başarımızın gizli kahramanları olan servislerimize mobil destek sağlayarak, onların elini güçlendirmek amacıyla geliştirip, devreye aldığımız “Çukurova Smart” yazılımı ile servislerimizin sorun çözme hızını artırarak, müşterilerimize eşsiz bir deneyim yaşatmayı hedefliyoruz. Ürün geliştirirken veriye dayalı hareket edebilmek için önce veriye doğru bir şekilde ulaşmak gerekir. Servislerimizin “Çukurova Smart” programı üzerinden hazırlayacakları raporlamalar, AR-GE ekibimizin ürün geliştirme çalışmaları için de önemli bir kaynak niteliği taşıyor. Bu sistem üzerinden elde edilen veriler ile büyük ve yenilikçi hedeflere odaklanarak, hem ürünlerimiz hem de hizmetlerimizde yüksek müşteri memnuniyeti sunmayı hedefliyoruz” diyerek sözlerini tamamladı.

Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Son Videolar

Yükleniyor...

error: Content is protected !!