Fairy’den anlamlı bir organizasyon

Gebze Organize Sanayi Bölgesi’nde (GOSB) üretim tesisi bulunan Procter and Gamble ( P&G ),  lider ev bakım markası Fairy ile sürdürülebilirlik alanında büyük bir adım daha attı. Başarılı firma  “Fairy Boşa Harcama Komitesi” adı ile önemli bir projeye imza attı.

Fairy’den anlamlı bir organizasyon
23 Şubat 2021 Salı 17:07

Türkiye’deki 10.yılında gıda israfını önlemek ve bu konuda farkındalık yaratmak için Gıda Kurtarma Derneği iş birliğiyle “Boşa Harcama” kampanyası başlatan Fairy bu girişimi bir adım daha ileriye taşıyarak “Boşa Harcama Komitesi”ni kurdu. Çevre, gıda ve tasarruf konularında uzman isimlerden oluşan Fairy Boşa Harcama Komitesi faaliyetlerini sadece gıda alanını değil, su ve enerji başta olmak üzere tüm çevresel sürdürülebilirlik kaynaklarının korunmasını da kapsayacak şekilde genişletiyor. Fairy ürünlerinin sürdürülebilirlik adına yeni inovasyonlarını tanıtırken, Boşa Harcama Komitesi ile birlikte bu alanda toplumsal farkındalık yaratılması için çalışacak.

YAŞAM KALİTESİNİ ARTIRACAK PROJELER YAPACAK

Fairy Boşa Harcama komitesi sürdürülebilirlik ve çevre konularında bilinç ve farkındalık yaratmak yönünde önemli çalışmalar yapacak. Komite tüketiciye ülkemizin ve dünyamızın kaynaklarını koruyan çözüm ve seçenekler sunmaya, toplumun yaşam kalitesini artırmaya yönelik projelerin içinde olacak. Fairy Boşa Harcama Komitesi’nde P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Kurumsal İletişim Direktörü Ayça Demirci Turgay, Finansal Okuryazarlık Öncüsü Özlem Denizmen, Doğa Belgeselcisi Güven İslamoğlu, Yemek Yazarı, TV Programcısı, Youtuber, Refika'nın Mutfağı, Refika'dan ve Börek Prodüksiyon Kurucusu Refika Birgül, Çevre Mühendisi ve Sürdürülebilirlik Adımları Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Emrah Kurum ve Ekonomist, Influencer Saadet Algan yer alıyor.


İlgili Galeriler
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.