Henkel’in  2020 beklentisi umutlu

Dilovası GEBKİM OSB’de de üretimleri bulunan Yapıştırıcı Teknolojileri, Çamaşır ve Ev Bakım ile Beauty Care İş Birimlerinde, dünya genelinde pek çok piyasa ve kategoride üretim yapan ve dünya genelinde 52 bin kişiyi istihdam eden Henkel, 2019 yılının başında, markaları Teknolojileri ve yenilikleri  güçlendirmek ve Henkel’in dijital dönüşümünü hızlandırmak amacıyla 2019 ve sonrası için büyüme yatırımlarını yıllık 300 milyon Euro civarında artırmayı planlıyor.

Henkel’in  2020 beklentisi umutlu
24 Mart 2020 Salı 15:16

Henkel CEO’su Carsten Knobel yaptığı açıklamada,  “Aynı zamanda üretim alanlarının ve inovasyon merkezlerinin genişletilmesine ve iyileştirilmesine yönelik yatırımlarımıza devam ettik. Ayrıca, farklı iş birimlerimizi yaklaşık 600 milyon Euro değerinde hedefe yönelik satın alma ve ortaklıklarla güçlendirdik.” şeklinde konuştu.

2020 İÇİN YÜZDE 0-2 ARASI BÜYÜME ÖNGRÜLÜYOR

Henkel’de  2020 yılında yüzde 0 ile 2 arasında bir organik satış büyümesi beklenilirken, Faiz ve vergi öncesi kar (EBIT) marjının yüzde 15 seviyelerine ulaşması bekleniliyor. Firmada ayrıca, imtiyazlı hisse başına karlılıkta (EPS) ise sabit kurlarda tek haneli yüzde oranın orta ile üst seviyelerinde azalma öngörülüyor.

2019 MALİ YILINDA SATIŞ VE KAR PERFORMANSI

Henkel’de açıklanan rakamlara göre 2019 mali yılında satışlar nominal olarak yüzde 1,1 oranında yükselerek 20,114 milyar Euro olarak gerçekleşti. Kur etkilerinin satış büyümesi üzerinde yüzde 0,6 oranında pozitif bir etkisi oldu. Kur etkileri hesaba katılarak değerlendirildiğinde satışlarda yüzde 0,5 oranında bir büyüme gerçekleşti. Satın alma ve elden çıkarmaların katkısı da yüzde 0,5 oranında idi. Kur etkileri, satın alma ve elden çıkarmaların etkisinden arındırılmış organik satış büyümesi göstermeyerek yüzde 0,0 oranında gerçekleşti.


İlgili Galeriler
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.