Hepsiburada’dan “Hepsimat” uygulaması!

Gebze Güzeller OSB’de 2016 yılında tamamlanan ve 2500 m2 alanda kurulu operasyon merkezi bulunan Türkiye ve bölgesinin lider e-ticaret platformu Hepsiburada, 2018 yılında başlattığı ve müşterilerinin siparişlerini ev ve işyerleri dışında bir teslimat noktasından, diledikleri zaman diliminde teslim alabildiği “Hepsimat” hizmetine kısa süre önce dahil olan Petrol Ofisi istasyonlarından sonra 250 yeni nokta daha eklemeye hazırlanıyor.

Hepsiburada’dan “Hepsimat” uygulaması!
16 Eylül 2020 Çarşamba 14:07

Bakkal, kırtasiye ve çiçekçi gibi esnek çalışma saatleri olan mahalle esnafından oluşan bu yeni teslimat noktaları ile Hepsiburada, KOBİ’lerle yürüttüğü iş birliklerine bir yenisini eklemiş olacak.

KOBİ’LERİN EKONOMİYE KATILIMINI DESTEKLİYOR

İstanbul, Levent ve Üsküdar’daki istasyonlarda pilot olarak başlayan bu uygulamanın İstanbul’a, ardından Türkiye geneline yayılması için çalışmalar devam ederken, başlangıç olarak İstanbul’un 23 ilçesinde 30 esnaf ile başlayacak uygulamanın kısa zamanda kapsamının genişletilmesi hedefleniyor. Esnaflarla yapılan bu iş birliğinin sonucunda Hepsiburada müşterileri, kendilerine yakın, belki de zaten halihazırda uğradıkları bir noktadan mesai sonrası ya da hafta sonu diye kaygılanmadan paketlerini teslim alabilecek. Daha önce de pazaryeri modeli başta olmak üzere, farklı uygulamalar ve teşviklerle KOBİ’lerin ekonomiye katılımını destekleyen Hepsiburada, bu yeni iş birliğiyle KOBİ desteklerine bir yenisini eklemiş oluyor.

HEPSİMAT TESLİMAT  SORUNUNA ÇÖZÜM OLACAK

Hepsiburada Operasyon Grup Başkanı Taner Timirci, firma  olarak müşterilerinin alışveriş deneyimini en üst seviyeye çıkarmak için hayata geçirdikleri modelleri geliştirmeye devam ettiklerini, bunun için müşterileri sürekli dinleyerek onların deneyim ve ihtiyaçlarını analiz ettiklerini söyledi. Timirci sözlerine şöyle devam etti; “ Genel olarak baktığımızda, dağıtım alanında yaşanan en büyük sorun teslimat, gününde teslimat ve yerinde hazır bulunma mecburiyeti. Hepsimat ismini verdiğimiz teslimat noktası hizmetimizi bu soruna bir çözüm olarak geliştirdik. Müşterilerimize kargo teslimat saati ve yeri konusunda alternatif sunarak onların hayatlarını kolaylaştırmak istedik. Hedefimiz, müşterilerimizin siparişlerini ev ya da iş yerleri dışındaki yaygın ağı bulunan noktalardan teslim alabilecekleri bu hizmetimizi tüm Türkiye’ye yaymak. Bunu da adım adım başarıyoruz. Petrol Ofisi istasyonlarından sonra şimdi gözbebeğimiz esnafımızla el ele verdik. Böylece müşterilerimiz istedikleri gün ve saatte istedikleri yerden kargolarını alırken, özellikle içinde bulunduğumuz bu zor günlerde esnaflarımızın dükkanlarındaki canlılık artmış olacak. 2020 yılı sonuna kadar Hepsimat ortaklarımızı ve teslimat yapılacak lokasyonların sayısını 650’ye kadar artırmayı planlıyoruz.” dedi.

HEPSİMAT HİZMETİ NASIL KULLANILIYOR?

Hepsimat hizmetinden faydalanmak için Hepsiburada alışverişlerinin teslimat bilgileri ekranında yer alan adres bölümünde “Teslimat Noktasına Gönder” seçeneğinin tercih edilmesi ve burada yer alan noktalardan birinin seçilmesi gerekiyor. Müşteriler “standart”, “yarın teslimat” ve “bugün teslimat” seçeneklerinden birini seçerek siparişlerini diledikleri saatte Hepsimat teslimat noktalarından kolayca teslim alabiliyor.


İlgili Galeriler
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.