İzocam, Türkiye’nin Süpermarkaları arasında

Dilovası GEBKİM OSB’de üretim yapan yalıtım sektörünün köklü kuruluşlarından İzocam, Türkiye’nin süper markalarının belirlendiği “Superbrands Türkiye 2025” araştırmasında seçilen 150 marka arasında yer aldı. Superbrands Türkiye, İstanbul’da düzenlediği etkinlikte, 2025 araştırmasında kullandığı yol haritasını ve çeşitli kriterlere göre seçtiği başarılı markaları açıkladı. Araştırmasında, 3 bin 864 markayı kriterlerine göre değerlendiren Superbrands Türkiye, bunlardan 1267’sini “süper marka” adayı olarak belirledi. Bağımsız sivil toplum kuruluşu temsilcilerinden oluşan seçici kurul oylamasında en çok tercih edilen ilk 300 marka, küresel pazarlama araştırma firması NielsenIQ tarafından halk oylamasına sunuldu. Araştırma kapsamında, 300 marka için cinsiyet dağılımı eşit oranda 18-55 yaş ve tüm sosyoekonomik statü gruplarında, 2 bin 1 tüketiciyle İstanbul, Ankara ve İzmir’de görüşmeler gerçekleştirildi. Tüketicilerin markalara 1 (en düşük) ile 100 (en yüksek) arasında puan verdiği görüşmeler sonucunda ulaşılan 150 marka, Superbrands barajını aşarak “Türkiye’nin süper markaları” olmaya hak kazandı.
60’INCI YILDA “BİZ GELECEĞİZ” MESAJI VERİYOR
2025 yılı için belirlediği “Biz Geleceğiz” mottosu ile yıllardır sürdürdüğü liderlik, güvenilirlik, çevreye duyarlılık, yenilikçilik ve sürdürülebilirlik stratejisini geleceğe de taşımayı hedefleyen İzocam, “Superbrands Türkiye” araştırmasında “Türkiye’nin Süper Markaları” listesine girdi. Türkiye yalıtım sektörüne 60 yıldır liderlik eden İzocam’ın köklü ve yenilikçi marka gücünü bir kez daha kanıtlayarak, “Superbrands Türkiye” araştırmasında “Türkiye’nin Süper Markaları” arasında yer alması sektörde ilgi ile karşılandı. İzocam, ülkemizde ve faaliyet göstermiş olduğu ihracat pazarlarında öncü faaliyetlerini sürdürüyor. Uzun yılların deneyim ve tecrübesi ile ISO ilk 500’de daima yerini alan firma, yapımında geri dönüştürülmüş malzemelerin de kullanıldığı, insan sağlığına zarar vermediği ve çevre dostu olduğu kanıtlanmış ürünleriyle, faaliyete başladığı ilk günden bu yana sürdürülebilir geleceğe katkı sağlıyor.
TÜRKİYE’DE 20. YILIMIZI DOLDURDUK
Superbrands Türkiye Temsilcisi Dilek Koç, Superbrands Türkiye Koordinatörü Aynur Koç, NielsenIQ Türkiye Genel Müdürü ve Doğu Avrupa, Orta Doğu ve Afrika E-Ticaret Başkan Yardımcısı Didem Şekerel Erdoğan ve NielsenIQ Stratejik Analitik İçgörüler Direktörü Nur Serenli’nin katıldığı basın toplantısında, seçilen markaların izinde sektörel bazlı tüketici algısı değerlendirmeleri paylaşıldı. Superbrands Türkiye Temsilcisi Dilek Koç, Superbrands’in, 1994’den itibaren İngiltere merkezli olarak bağımsız marka değerlendirmelerine başladığını, artık 90 ülkede organizasyon gerçekleştirdiğini belirtti. Türkiye’de 20. yıllarını doldurduklarını kaydeden Koç, “Bu yıl 8’incisini gerçekleştirdiğimiz Superbrands organizasyonu, markalar için değer ifade eden bir organizasyon.” değerlendirmesinde bulundu.