Logo Yazılım ile OYDER arasında dijital dönüşüm iş birliği
Logo Yazılım ve Otomotiv Yetkili Satıcıları Derneği (OYDER) arasında işbirliğine gidildi.
Türkiye ekonomisinin lokomotif sektörü olan otomotivin önde gelen paydaşlarından OYDER üyeleri işbirliği kapsamında Logo Yazılım’ın avantajlı çözümleriyle buluşacak. İş birliği kapsamında Logo Yazılım, Otomotiv Gelişim Projesi’yle OYDER yetkili satıcılarının dijital dönüşüm süreçlerine çözüm ve hizmetleriyle katkı sağlayacak. Üyeler, Logo Yazılım’ın çözüm modülleriyle servis, yedek parça süreçleri, yeni araç ve kullanılmış araç yönetimi, genel muhasebe, finans, insan kaynakları ve bordro yönetimlerini tek platform üzerinden yüksek verimle yönetebilecek. Ayrıca yetkili satıcıların gelişim alanlarıyla ilgili webinar çalışmaları gerçekleştirilecek.
İŞLETMELERİN DİJİTAL DÖNÜŞÜME EŞLİK EDİYORUZ
Logo Yazılım Türkiye Genel Müdürü Akın Sertcan, OYDER ile gerçekleştirilen stratejik iş birliğinden duydukları memnuniyeti ifade ederken, “Otomotiv, çevik yapısı ve teknolojiye hızla uyum sağlama yeteneğiyle, genel ekonomide olduğu gibi dijitalleşmede de öncü sektörler arasında yer alıyor. Türkiye’nin en büyük yerli iş yazılımları markası Logo Yazılım olarak, her sektörde mikrodan makroya tüm işletmelerin dijital dönüşümüne eşlik ediyoruz. Yapacağımız danışmanlıkla birlikte her bir yetkili satıcımızın dijital dönüşüm alanında gelişimlerine katkı sağlayarak otomotiv sektöründeki ayak izimizi genişleteceğiz” dedi.
ÜYELERİMİZE FAYDA GETİRECEĞİNE İNANIYORUZ
OYDER Başkanı Dr. Kemal Altuğ Erciş ise, “Dijitalleşme çağımızın en önemli değişim başlıklarından biri. Biz de yetkili satıcılar olarak yeni dünya düzeninin vazgeçilmezi olan dijitalleşmeye büyük önem veriyoruz. OYDER olarak üyelerimize bu önemli konuda destek vermek için alanının en iyilerinden biri olan Logo Yazılım ile dijitalleşmeye öncülük etmekten memnuniyet duyuyoruz. Logo Yazılım ile yaptığımız işbirliğinin tüm üyelerimize fayda getireceğine inanıyoruz” dedi. Logo Yazılım ile gerçekleştirilen işbirliği, kullanıcı alışkanlıklarına göre tasarlanan dost arayüzler ile OYDER üyelerine operasyonlarının her aşamasında pek çok kolaylık sunuyor. Uçtan uca yönetim – Firmalar tüm süreçlerinin takibini yapabilirken; ERP, insan kaynakları ve e-Çözüm ihtiyaçları ile süreçleri uçtan uca yönetebiliyor.