Tadım’dan ‘Tadımlık Filmler’ 

GOSB’da üretim yapan Türkiye’nin en büyük paketli kuruyemiş firması Tadım,  “Var Böyle Tipler” iş birliği ile  hazırladığı 'Tadımlık Filmler' projesi ile MediaCat ve Instachamp yarışmasında Interactive Formats Kategorisi'nin birinci oldu.

Tadım’dan ‘Tadımlık Filmler’ 
09 Eylül 2020 Çarşamba 14:08

Marka bilinirliğini gençler arasında da artırmak ve esprili bir iletişim sağlamak için hayata geçirilen bu projede,  o dönem evden çıkmayan, sıkılan ve bol bol film izleyen hedef kitlenin yanında olduklarını belirten yetkililer,  evde film izlerken onlara eşlik edecek en iyi atıştırmalık olarak yer almak ve ürünler tanıtılırken keyiflenmelerini sağlamayı hedefliyorlar.

3,7 MİLYON ERİŞİM, 4 MİLYON GÖSTERİM  SAĞLANDI

Tadımlık filmler projesinde, Instagram stories üzerinden @varboyletipler’den @tadim hesabına yönlendirmeler yapılarak paylaşılan hikâyelere, “swipe up” özelliğiyle, ilgili ürünlerin linkleri eklendi ve satışa yönlendirildi. Projenin sonunda, takipçilerin filmleri emojilerden yola çıkarak tahmin ettikleri bir yarışma gerçekleştirildi. Yarışmayla sabitlenen videolara yeniden etkileşim sağlandı ve mevcut takipçiler projeye dahil edildi. Hedef kitleye doğru yoldan ulaşırken hikayelerin toplam erişimi 3,7 milyon, toplam gösterimi ise 4 milyon oldu. Hikâyeler aracılığıyla @tadim hesabını ziyaret eden kişi sayısı 3 bin 500 olurken; yukarı kaydıranların sayısı ise 4 bin olarak gerçekleşti.


İlgili Galeriler
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.