ARDEB’de e-imza dönemi başladı!

TÜBİTAK, Proje başvuru süreçlerinin hızlandırılması, daha güvenli yapılabilmesi ve proje başvurularında basılı kopya belge alınmaması amacıyla başlattığı e-imza uygulaması bugün başladı.

ARDEB’de e-imza dönemi başladı!
07 Ocak 2019 Pazartesi 13:09

1 Haziran 2018 tarihinde duyurusu yapılan,  TÜBİTAK Araştırma Destek Programları Başkanlığı (ARDEB) tarafından yürütülmekte olan programlar kapsamında opsiyonlu olarak başlatılan, elektronik imza uygulamasına dün (07.01.2019)  itibari ile başlandı. Bu tarihten itibaren yapılacak başvurularda basılı kopya belgelerin gönderilmesi süreci tamamen ortadan kalkacak ve sadece e-imzayla başvuru yapılabilecek.

ARDEB BAŞVURULARI SİSTEMDEN YAPILACAK

ARDEB programlarına başvuru yapabilmek için; proje ekibinde yer alan kişilerin ve tüm yürütücü/katılımcı kurum/kuruluş yetkililerinin Nitelikli Elektronik Sertifikaya (NES) sahip olmaları, kurum/kuruluş yetkililerinin başvuru sisteminde doğru bir şekilde kayıtlı olduğundan emin olunması ve sistemde yer almayan kurum/kuruluş yetkililerinin sistem üzerinden yetki tanımlarını yapmalarının sağlanması, sertifikaların kullanılabilmesi için bilgisayarlara gerekli yazılımların yüklenmesi ve donanımların (kart okuyucu, kart) temin edilerek kurulması ve tüm bu işlemlerin ardından, sistemin test edilmesi ve doğru çalıştığından emin olunması gerekiyor. Öte yandan programların 2019 yılı 1. dönem başvuruları için belirlenen son tarih 15 Mart 2019 olarak açıklandı.
 


Etiketler; #TÜBİTAK #ARDEB

İlgili Galeriler
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.