Anasayfa > Genel  >  Gebze Türk Telekom Müdürlüğü bıktırdı!

Gebze Türk Telekom Müdürlüğü bıktırdı!



Gebze Türk Telekom Müdürlüğü ile ilgili şikayetler bitmek tükenmek bilmiyor. Müdürlük bünyesinde çalışanlar vatandaşları adeta canından bezdirirken, defalarca CİMER’e, Şikayetvar internet sitesinin yanı sıra ilgili birimlere şikayet edilmelerine rağmen değişen bir durum olmadı. Gazetemize ulaşan çok sayıda vatandaş kurumda şikayetlerinin dikkate alınmadığını, görevlilerin vatandaşlara yardımcı olmak yerine başından savdıklarını şikayet için başvurdukları mercilerden de bir dönüş alamadıklarını belirtiyorlar. Vatandaşlar en ufak nakil işlemi veya hat kapatma işlemi için evrakları çeşitli bahanelerle kabul etmeyip geri gönderdiklerini belirtirken “Çalışanlar bizleri başından savıyorlar. Bir evrakta fotokopi olduğu için yazılar hafif silikti tekrar çekilmesi için geri gönderdiler. Müdürlüğe aynı evrak için 2-3 kez gittiğimiz oluyor.” Şeklinde görüş belirtiyorlar.

İŞTE O ŞİKAYETLER

Türk Telekom Müdürlüğü’ndan hizmet alamadığını belirten bir vatandaş, “İnternet nakil işlemi için Gebze Türk Telekom Müdürlüğü’ne başvurdum. Ancak yeni adresimde altyapı olmadığı için nakil işlemi yapılamadı. Müdürlükte durumu anlattığımda, ekiplerin gelip kontrol sağlayacaklarını ve altyapı uygunluğuna göre işlem yapılacağını söylediler. Fakat iki hafta geçmesine rağmen ne gelen var ne giden. Bu süreçte müşteri hizmetleriyle de görüştüm, onlar da müdürlüğe yönlendirdi. Her seferinde şubeye gitmek zorunda kalıyorum ve bu durum beni mağdur ediyor.”

KENDİ KESTİKLERİ HATTI BAĞLAMADILAR

Bir başka vatandaş şikayetini şöyle anlatıyor; “Yaşadığım binaya bakır tel ile internet geliyordu. Sokağımdaki diğer binalarda ise fiber altyapı vardı. 3+ ay önce bulunduğum sokak ile beraber 3 sokağın kabloları yerin altına alınması yapıldı. Bu işlem yapılırken de yaşadığım binaya gelen kablo Türk Telekom ekipleri tarafından kesildi. Yer altına kablo taşıma çalışmaları bittikten sonra Gebze Türk Telekom müdürlüğüne gittim.  iki aydır evimde internet oymadığını mağdur olduğumu söyledim. Türk Telekom Gebze müdürlüğüne gittiğimde 40 metre kazı yapılacağı bunun için bütçe beklediklerini söylediler. Ve bu bütçe gelmeden kazı çalışmalarını yapamayacaklarını ilettiler. Ve bizim de bir süre daha beklememiz gerektiğini ilettiler. İnternet gideli 3 aydan daha fazla bir süre oldu ve bunun sebepleri kendileri çünkü kabloyu kendileri kestiler. Ben bu sürecin hızlanması için bana yardımcı olunmasını ve bu kadar süre ben de dahil olmak üzere diğer bina sakinlerini de mağdur ettikleri için şikayetçi olmak istiyorum.”


Sıradaki Habere Kaydır