Anasayfa > Genel  >  Hepsiburada’nın Deprem Bölgesindeki Satış Hacmi 10 Milyar TL’ye Yaklaştı

Hepsiburada’nın Deprem Bölgesindeki Satış Hacmi 10 Milyar TL’ye Yaklaştı



Hepsiburada’nın “Deprem Bölgesine Ticaret ve Teknoloji Gücü” programı kapsamında, deprem bölgesindeki işletmelerin e-ticarete entegrasyonu hızla artarken, satış hacmi 10 milyar TL’ye yaklaştı.

10 Binden Fazla İşletme E-Ticarete Katıldı

Deprem bölgesinde 6 binden fazla yeni işletme Hepsiburada ile e-ticarete başladı. Toplam aktif işletme sayısı 10 bini aştı. Kadın girişimciler ve kadın kooperatiflerinden e-ticarete katılanların sayısı ise 4 bini geçerken, bu işletmelerin satış hacmi yaklaşık 675 milyon TL olarak gerçekleşti.

Hepsiburada, kadın girişimcileri desteklemek amacıyla UN Women Türkiye ve KAGİDER iş birliğiyle “Kadının Emeği Geleceğin Temeli” projesini hayata geçirdi.

Cem Tanır: “Deprem Bölgesinde Dayanışmayı Sürdürüyoruz”

Hepsiburada Kurumsal İlişkiler, İletişim ve Sürdürülebilirlik Başkanı Cem Tanır, programın ikinci yılına yaklaşırken şu açıklamalarda bulundu:

“Ülkemiz tarihinin en yıkıcı afetlerinden birini yaşadık, hepimizi derin bir yasa boğan kayıplar verdik. Yaraları sarmak için ilk günden tüm ülke seferber olduk, depremin ilk saatlerinden itibaren bölgenin acil ihtiyaçlarını karşılamaya odaklandık. Ancak bölgedeki çalışmalarımızda Hepsiburada olarak bölgeye sunacağımız en büyük katkının, teknoloji, ticaret, lojistik ve dijitalleşmenin gücünü kullanarak ekonomik ve toplumsal iyileşmeye destek vermek olduğunu gördük.

Deprem Bölgesine Ticaret ve Teknoloji Gücü programını bu inançla ‘Hepsiburada Sözü’ vererek başlattık. Programın ikinci yılının sonunda deprem bölgesinden 10 bin aktif satıcıya ulaşmayı, satıcıların Hepsiburada üzerinden yaptığı ticaretin hacmini 10 milyar TL’ye çıkarmayı hedefledik. Bu hedefin büyük bölümüne henüz program bitmeden ulaşmak, ülkemize ve insanımıza karşı sorumluluğumuzu yerine getirmek ve sözümüzü tutmak acımızı bir nebze de olsa azaltıyor. Depremde kaybettiğimiz tüm yurttaşlarımızın aziz hatıraları önünde saygıyla eğiliyoruz.”

E-Ticaret İhtisas Merkezleri Destek Sunuyor

Adana, Hatay ve Kahramanmaraş’ta açılan E-Ticaret İhtisas Merkezleri, bölgedeki KOBİ’lerin ve esnafların dijital ticarete geçişini kolaylaştırıyor. Bugüne kadar 4 bin işletmeye e-ticaret eğitimleri ve teknolojik destek sağlandı.

Hepsiburada, bu programın afet sonrası yeniden yapılanma sürecinde e-ticaretin kritik rolünü gösteren örnek bir model olduğunu belirtiyor. Cem Tanır, programın sonuçlarını raporlayarak uluslararası literatüre kazandırmayı ve afet sonrası ekonomik iyileşme çalışmalarına örnek teşkil etmeyi hedeflediklerini ifade etti.

UNICEF İş Birliğiyle Çocuklara Destek

Hepsiburada, UNICEF iş birliğiyle Dijital Destek Kartları satışa sunarak, depremden etkilenen çocukların temel ihtiyaçlarının karşılanmasına ve eğitimlerine katkı sağlıyor.

Ayrıca “Bir Gülüş Yeter” projesi kapsamında, bilim ve sanat atölyeleri, oyun etkinlikleri, kırtasiye ve oyuncak destekleriyle 250 bine yakın çocuğa ulaşıldı.

Depremden etkilenen üniversite öğrencilerine yönelik “Yarınlara Söz” programıyla 300’den fazla gence girişimcilik ve e-ticaret eğitimi verildi. Eğitimlerini tamamlayan gençlere Hepsiburada’da staj ve mentorluk imkânı sunuldu.

Hepsiburada, depremin ikinci yılında “Deprem bölgesiyle dayanışmaya devam” sloganıyla bölgedeki satıcıların ürünlerini ana sayfasına taşıdı ve müşterilerini bu işletmelere destek olmaya davet etti.


Sıradaki Habere Kaydır