Anasayfa > Genel  >  Hyundai’den toplumsal cinsiyet eşitliği etkinliği

Hyundai’den toplumsal cinsiyet eşitliği etkinliği



Hyundai Motor Türkiye, Habitat Derneği ve Türk Eğitim Vakfı iş birliğiyle toplumsal cinsiyet eşitliği farkındalığını artırmak amacıyla Design Jam etkinliğini düzenledi.

4 Mart’ta Hyundai Motor Türkiye’nin İstanbul Ofisi’nde gerçekleşen etkinlikte, stajyerler ve TEV bursiyerleri, tasarım odaklı düşünme metodolojisini kullanarak yenilikçi çözümler geliştirdi. Çalıştayda gençlerin, eşitsizliklerin azaltılması ve toplumsal cinsiyet eşitliği sağlanmasında en büyük güç olduğu vurgulandı.

Katılımcılar; zorunlu eğitim, üniversite kampüsleri, iş hayatı, sosyal hayat ve toplumsal dahiliyet konularında 5 yenilikçi fikir geliştirdi. Habitat Derneği uzmanlarının desteğiyle uluslararası araştırmalardan elde edilen veriler ışığında çözüm odaklı fikirler üretildi. Bu projeler, sürdürülebilir kalkınma amaçlarına katkı sağlayacak uluslararası yarışmalara dahil edilecek.

Hyundai Motor Türkiye, sosyal sorumluluk projeleri kapsamında gençlere düşünce platformu sağlama vizyonunu sürdürüyor. 8 Mart Dünya Kadınlar Günü kapsamında düzenlenen bu etkinlikle toplumda pozitif etki yaratmayı hedefledi. Ayrıca, katılımcılar adına Koruncuk Vakfı’na bağış yapılarak eğitime erişimi risk altındaki kız çocuklarına destek sağlandı.

Etkinlik sonunda katılımcılar düşüncelerini paylaştı:
“Farklı fikirlerle yüzleşmek ve bunları tartışmak yeni bakış açıları kazandırdı.”
“Bu çalıştaya katıldıktan sonra toplumsal cinsiyet eşitliği algım daha da derinleşti.”

Hyundai Motor Türkiye, sosyal sorumluluk projelerine ağırlık vermeye devam edecek.


Sıradaki Habere Kaydır