Anasayfa > Genel  >  İSU’dan Dijital Hizmet Atağı: Sanal Şube Kolaylığı

İSU’dan Dijital Hizmet Atağı: Sanal Şube Kolaylığı



Kocaeli Büyükşehir Belediyesi İSU Genel Müdürlüğü, dijital dönüşüm projeleri kapsamında Sanal Şube hizmeti ile abonelerine hızlı ve kolay işlem yapma imkânı sunuyor. Vatandaşlar, İSU’nun web sitesi veya mobil uygulaması üzerinden abonelik işlemleri, fatura sorgulama, talep ve şikâyet bildirimleri gibi birçok işlemi şubelere gitmeden online olarak gerçekleştirebiliyor.

Online Abonelik İşlemleri

İSU, altyapı yatırımlarıyla birlikte dijital hizmetlerini de geliştirerek abonelerine daha kaliteli bir hizmet sunuyor. Vatandaşlar, internet üzerinden abonelik açma, devir ve kapama işlemleri gibi temel abonelik hizmetlerini hızlıca yapabiliyor. Ayrıca fatura işlemleri, borç sorgulama, arıza bildirimi, talep ve öneri gibi işlemler de online olarak kolayca gerçekleştirilebiliyor.

Engelli ve Yaşlılara Evde Abonelik Hizmeti

İSU, engelli ve 65 yaş üstü vatandaşlara özel “Evde Kolay Abonelik” hizmeti sunarak sosyal belediyecilik anlayışını sürdürüyor. Alo 185 Çağrı Merkezi üzerinden başvuru yapan vatandaşların adreslerine İSU personeli yönlendirilerek işlemler yerinde tamamlanıyor. Bu uygulama, abonelerin kuruma gitmeden hizmet almasını sağlıyor.

Bilgilerinizi Güncelleyin, Anında Bildirim Alın

İSU Sanal Şube üzerinden aboneler, telefon ve e-posta bilgilerini güncelleyerek su kesintileri, fatura borçları ve diğer abonelikle ilgili bilgilere anında ulaşabiliyor. Güncelleme işlemleri, İSU’nun resmi web sitesi üzerinden T.C. kimlik ve abone numarası ile kolayca yapılabiliyor.

Çevre Dostu Dijital Fatura

İSU, çevre dostu projeler kapsamında dijital faturaya geçiş sürecini kolaylaştırdı. Aboneler, cep telefonlarından “ISUEVET” yazarak 6235’e SMS gönderdiklerinde dijital faturaya geçebiliyor. Ayrıca bu uygulama ile aboneler su tüketimlerini mahalle ortalamaları ile karşılaştırarak ‘Su Karnesi’ özelliğinden de yararlanabiliyor.


Sıradaki Habere Kaydır