Anasayfa > Genel  >  Kocaeli Büyükşehir, İzmit ve Kandıra Üst Geçitlerini Yeniliyor: Kapsamlı Bakım Devam Ediyor

Kocaeli Büyükşehir, İzmit ve Kandıra Üst Geçitlerini Yeniliyor: Kapsamlı Bakım Devam Ediyor



Kocaeli Büyükşehir’den Üst Geçitlerde Sıcağa Aldırmayan Hizmet Seferberliği

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı A Takımı ekipleri, yazın kavurucu sıcaklarına rağmen kent genelindeki yaya üst geçitlerinde bakım ve yenileme çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. İzmit ve Kandıra ilçelerinde gerçekleştirilen bu titiz çalışmalarla yaya üst geçitleri, vatandaşlar için daha güvenli, konforlu ve estetik bir görünüme kavuşturuluyor.

BÜYÜKŞEHİR EKİPLERİNDE DUR DURAK YOK

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, kent genelinde vatandaşların güvenli ulaşımını sağlamak amacıyla üst geçitlerde bakım ve yenileme çalışmalarını sürdürüyor. Muhtarlık İşleri Dairesi Başkanlığı koordinesinde, Tesisler Şube Müdürlüğü’ne bağlı A Takımı ekipleri tarafından yürütülen çalışmalar, yüksek sıcaklıklara rağmen ara vermeden devam ediyor. Yapılan bu çalışmalarla yoğun kullanılan yaya üst geçitleri hem daha güvenli hem de daha estetik bir görünüme kavuşturuluyor.

YIPRANAN ZEMİN İZMİT’TE YENİLENDİ

İzmit ilçesinde, 41 Burda AVM güzergahında yer alan Dr. Sadık Ahmet Yaya Üst Geçidi’nde zamanla deformasyona uğrayan taban kauçuk kaplama, Büyükşehir ekipleri tarafından söküldü. Sökülen kaplamanın yerine dayanıklılığı ve uzun ömürlü yapısıyla öne çıkan jel beton uygulaması gerçekleştirildi. Yapılan bu yenileme çalışması sayesinde üst geçidin kullanım konforu artırılırken, vatandaşların daha güvenli bir şekilde geçiş yapabilmesi sağlandı.

KANDIRA’DA KAPSAMLI BOYA VE BAKIM ÇALIŞMASI

Büyükşehir ekiplerinin çalışma gerçekleştirdiği bir diğer nokta ise Kandıra ilçesi oldu. İlçe girişinde bulunan Orduköy Yaya Üst Geçidi’nde kapsamlı boya ve bakım çalışması yapıldı. Yıpranan yüzeylerin titizlikle yenilenmesi ile üst geçit, daha modern ve temiz bir görünüme kavuşturuldu. Bu yenileme, Kandıra’nın girişine estetik bir dokunuş sağladı.

BAKIM ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ DEVAM EDECEK

Kentin dört bir yanında bakım, onarım ve yenileme çalışmalarını aralıksız sürdüren Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, vatandaşların günlük yaşamını kolaylaştıran ulaşım yapılarında periyodik bakım faaliyetlerine devam edeceğini bildirdi. Her gün binlerce kişinin kullandığı yaya üst geçitlerinde gerçekleştirilen bu çalışmalar, hem yaya güvenliğini artıracak hem de kent estetiğine önemli katkılar sunacak.


Sıradaki Habere Kaydır