Kocaeli Valisi İlhami Aktaş’tan 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sonu Mesajı

Kocaeli Valisi İlhami Aktaş’tan 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sonu Mesajı: Gebze ve Tüm İlçelerde Başarılı Bir Dönem Tamamlandı
GEBZE, KOCAELİ – Kocaeli Valisi İlhami Aktaş, 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı’nın başarıyla tamamlanması münasebetiyle bir mesaj yayımladı. Vali Aktaş, büyük bir azim, gayret ve heyecanla sürdürülen bu dönemin huzur ve başarıyla sona erdiğini belirtti.
VALİ AKTAŞ: EĞİTİM AİLESİNE TEŞEKKÜR
Vali Aktaş mesajında, “Büyük bir azim, gayret ve heyecanla sürdürdüğümüz 2025–2026 Eğitim-Öğretim Yılı’nı huzur ve başarıyla tamamlamış bulunuyoruz. Eğitim ailemizin her bir ferdinin gösterdiği fedakarlık, bu dönemin verimli geçmesindeki en büyük etkendir” ifadelerini kullandı.
ÖĞRENCİLERE TATİL TAVSİYELERİ
Sevgili öğrencilere yönelik özel bir bölümde seslenen Vali Aktaş, yıl boyunca gösterdikleri çaba ve gayret için teşekkür etti. “Yıl boyunca çok çalıştınız, yoruldunuz ve her şeyden önemlisi geleceğinize değer katacak yeni bilgilerle donandınız. Alacağınız karneler, sadece bir dönemlik emeğin değil, aynı zamanda geleceğe doğru attığınız güçlü adımların birer göstergesidir” diyen Aktaş, tatil dönemini kendilerini geliştirecekleri, bol bol kitap okuyacakları, sanatsal ve sportif faaliyetlerle ruhlarını dinlendirecekleri bir fırsat olarak değerlendirmelerini istedi. Vali Aktaş, öğrencilerin dinlenmiş, enerjik ve yeni başarılara hazır olarak okullarına dönecekleri günü heyecanla beklediklerini de sözlerine ekledi.
ÖĞRETMEN VE İDARECİLERE ŞÜKRAN
Ülkemizin güçlü yarınlarını inşa edecek nesilleri büyük bir sabırla geleceğe hazırlayan öğretmen ve idarecilerin emeğinin her türlü takdirin üzerinde olduğunu vurgulayan Kocaeli Valisi Aktaş, “Bilgiyi irfanla buluşturan öğretmen ve idarecilerimizin emeği ise her türlü takdirin üzerindedir. Eğitimde yakalanan başarı grafiğindeki en büyük pay şüphesiz, her şartta fedakarca çalışan eğitim ordumuzundur” diyerek teşekkürlerini iletti.
VELİLERE DESTEK ÇAĞRISI
Eğitim yolculuğunun en güçlü destekçileri olan velilere de şükranlarını sunan Vali Aktaş, okullarla kurdukları güçlü iş birliğiyle çocuklarının arkasında duran ailelerin önemine değindi. Aktaş, “Evlatlarımızın karnelerindeki notlar ne olursa olsun, onların bizler için en değerli varlıklar olduğu unutulmamalı; tatil sürecinde de onlara sevgi ve güvenle rehberlik edilmeye devam edilmelidir” mesajını verdi.
SAĞLIKLI VE HUZURLU BİR YAZ TATİLİ DİLEKLERİ
Mesajının sonunda, il genelinde sorunsuz ve başarıyla tamamlanan eğitim-öğretim yılı için emek veren tüm paydaşları yürekten kutlayan Vali İlhami Aktaş, herkese sağlıklı, mutlu ve huzurlu bir yaz tatili diledi.