SEDAŞ’tan tabletle müdahale
Bilişim altyapısı ile saha ekiplerine hızla bilgi veren ve mobil ekiplerini uzaktan tabletlerine atadığı iş emirleri ile yönlendiren SEDAŞ, WFM Projesi ile şebeke operasyon süreçlerini daha çok verimli hale getirdi. SEDAŞ müşteri memnuniyeti yılı ilan ettiği 2018 yılında bilişim altyapısı ile uyguladığı WFM (Workforce Management ) İşgücü Yönetimi projesiyle, işletme ve bakım süreçlerinde, saha operasyonlarının yönetimi ve arızalara hızlı müdahale amacıyla sahadaki ekipleri ile mobil iletişim sağlıyor. Tabletlerle hız kazanan ekipler, her tür veri girişini tabletlere yaparak süreci yönetiyorlar.

ENTEGRASYONLA ÇALIŞIYOR
Coğrafi bilgi sistemleri ile geniş entegrasyon seçenekleri bulunan WFM, saha ekiplerinin ve farklı konumlardaki ofis çalışanlarının durumlarının harita üzerinde anlık olarak görülebilmesini ve ulaşım için gerekli yönlendirmelerin yapılmasını da kolaylaştırıyor. WFM, GIS (Coğrafi Bilgi Sistemi) desteği ile ekiplerin tabletlerindeki harita üzerinde yönlendirilmelerini sağlayabiliyor. Ekipler de mobil cihazlarda yer alan harita desteği ile en kısa yoldan, en kısa sürede elektrik arıza ya da bakım çalışması yapılacak bölgeye ulaşılmasını da sağlıyor. İşe başlama ve tamamlanma süreleri, kullanılan malzeme kayıtları tabletlere yapılıyor. SEDAŞ SAP WFM projesi ile sahadaki operasyon süreçlerinin daha da verimli yönetilmesini sağlıyor. SEDAŞ, 2015 yılında yılın mobil uygulama projesi dalında ödül aldığı WFM (İş Gücü Yönetimi) projesiyle, elektrik dağıtım hizmetlerinde saha operasyonlarını müşteri memnuniyeti ve hizmet kalitesini odağına alarak uyguluyor.
İlgili Galeriler