Flormar “MUTLULUK SENİN RENGİN” sloganı ile yola çıktığı; logosundan
görsellerine, ambalajlarından mağazalarına kadar büyük bir değişime imza
atarak yenilediği marka kimliğini duyurduğu ve büyük yankı uyandıran Türkiye lansmanından sonra Dubai’de gerçekleşen yeni marka kimliği lansmanında uluslararası iş ortaklarıyla yeni lansman kampanyalarını ve 2030 vizyonunu paylaştı
Doğu Marmara Kalkınma Ajansı (MARKA), Dilovası İMES Organize Sanayi Bölgesi’ni ziyaret etti. MARKA Genel Sekreteri Doğu Marmara Kalkınma Ajansı (MARKA) Güdümlü Proje desteği kapsamında desteklenen “İMES OSB Uygulamalı İleri Mühendislik Mükemmeliyet Merkezi”ni ziyaret etti.
Devamını OkuP&G Türkiye , Marketing Türkiye ’nin Aksoy Araştırma iş birliğiyle yürüttüğü, halkın oylarıyla sonuçlanan “Cumhuriyet Değerlerini Taşıyan Markalar” araştırmasında öne çıkan şirketler arasında yer aldı.
Devamını OkuGebze Ticaret Odası (GTO) üyelerine dönük eğitim faaliyetlerine bir yenisini ekliyor.
Devamını OkuKuaförlük sektörüne 1989 yılında başlayan San Kuaför, güçlü kadrosu ile Türkiye genelinde hizmet veriyor. 36 farklı şubede hizmet veren markanın ses getiren şubelerinden birisi olan San Kuaför Gebze Şubesi’nin ortakları Özgür Yıldırım ve Talha Duran, başarılarının sırrını gazetemize özel yaptıkları röportajda anlattılar.
Devamını OkuDoğu Marmara Kalkınma Ajansı (MARKA) tarafından desteklenen ve Kocaeli İl Millî Eğitim Müdürlüğü Ar-Ge Birimi tarafından yürütülen, “Mesleğim Var Umudum Var” projesi kapsamında “Butik Çikolata Yapımı Kursu” başladı.
Devamını OkuRamazan ve bayram alışverişinde tercih Türkiye oldu. Ramazan ayı alışveriş verilerini açıklayan Modanisa’dan en çok alışveriş yapan ülkeler Türkiye, Amerika Birleşik Devletleri, Almanya, Ürdün ve Fransa oldu.
Devamını Oku