Fenerbahçe, Tekerlekli Sandalye Basketbol Süper Ligi Şampiyonu! Beşiktaş’ı Mağlup Etti

Fenerbahçe Tekerlekli Sandalye Basketbol Süper Ligi’nde Şampiyonluğa Ulaştı
İSTANBUL – Fenerbahçe Tekerlekli Sandalye Basketbol Takımı, Tekerlekli Sandalye Basketbol Süper Ligi play-off final serisi dördüncü maçında Beşiktaş’ı 80-77 mağlup ederek seride durumu 3-1’e getirdi ve 2025-2026 sezonunun şampiyonu oldu. Sarı-lacivertli ekip, bu önemli galibiyetle kupayı müzesine götürdü.
FİNAL SERİSİNDE BÜYÜK HEYECAN
Tekerlekli Sandalye Basketbol Süper Ligi play-off final serisi, büyük bir çekişmeye sahne oldu. Serinin dördüncü karşılaşmasında Beşiktaş ile Fenerbahçe, şampiyonluk için kritik bir mücadelede karşı karşıya geldi. Müsabaka, Süleyman Seba Spor Salonu’nda oynandı ve baştan sona kıyasıya bir rekabete tanıklık etti.
KRİTİK MAÇI FENERBAHÇE KAZANDI
Zorlu geçen mücadelede Fenerbahçe, rakibi Beşiktaş karşısında etkili bir performans sergiledi. Karşılıklı sayılarla ilerleyen ve spor severlere heyecan dolu anlar yaşatan karşılaşmanın sonunda sarı-lacivertliler, parkeden 80-77‘lik skorla galip ayrılmayı başardı. Bu galibiyet, serideki dengeleri Fenerbahçe lehine çevirdi.
ŞAMPİYONLUK KUPASI FENERBAHÇE’NİN
Final serisinde durumu 3-1’e getiren Fenerbahçe Tekerlekli Sandalye Basketbol Takımı, bu önemli zaferle birlikte 2025-2026 sezonunun şampiyonu unvanını elde etti. Başarılı bir sezonu daha şampiyonlukla tamamlayan Fenerbahçe, taraftarlarını sevince boğdu. Kulüp camiası ve sporcular, elde edilen bu büyük başarıdan dolayı gurur duyduklarını belirtti.